Killa beez

I fredags fick jag ett ryck. Äh, jag åker hem till kil över helgen, tänkte jag. Sagt och gjort.
Mamma fick dåndimpen när hon såg mig.
Det fick jag med lite senare på kvällen.
Fredag kväll:
Mat, öl, sprit---->svart
Fick iaf lite hemma-time.

Nu sitter jag heelt ensam här i oslo och undrar om min granne vet att det är gipsväggar.
Kerstin och liza är i idre och alla andra är upptagna. Så vad blir det då?
Lost kanske? sett....Ett par filmer kanske? jo det blir nog det.
Spelar lite gamla godingar på gitarr också tror ja.

Kan bifoga att min kära lumpare och arbetskollega johan är nybliven hjälte.
För ett par dagar sedan på nattvakten hjälpte hans luktsinne till med att rädda en familj från att bli innebrända.
Rätt schlättpucko på rätt tid och plats
Och positiv uppmärksamhet för securitas är väl på tiden =)




Lite rollspels-metal är väl aldrig fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0