Ett par klagomål senare...

Idag är mitt liv absolut som det ska vara.
Det finns få saker som skulle kunna vara bättre.
Jag har en inkomst som inte är att klaga på, boende för 11 månader framåt, mat i magen och det bästa av allt är att om en vecka är det 5 minuter med buss mellan mig och Kerstin. Lite bättre än 6 timmar det.

En liten omstrukturering inom securitas har berövat mig på mina timmar på grönlands torg.
Därför har jag fått utvidga min repertoar av arbetsplatser. T.ex. har jag jobbat på Storo köpcenter, det medför ett extrauppdrag för timepark, vilket innebär att jag har varit lapplisa i helgen.
Jag gjorde min plikt, men släppte faktiskt iväg ett par stressande mammor med en muntlig varning.

Vad har hänt mer då?
Vetefasiken... det vanliga, men jag kan väl avsluta lite filosofiskt...

En sak som jag alltid har undrat över, men aldrig tagit reda på:

Film-bebisar: När det är med nyfödda bebisar i filmer, var får de tag på bebisarna? Finns det mammor som frivilligt lånar hyr ut sitt nyfödda barn. Högst ofrivilligt det karriärvalet var. (om det är så det går till).

Over and out sålänge...härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0