vad tänker du på?

Det är ofta såhär långt in på småtimmarna som alla bra idéer vaknar till liv och ger sig tillkänna.
Men inte idag inte. Nej, idag får ni nöja er med ännu en youtube-favorit fram till dess att jag känner mig redo, redo att skapa. Det finns egentligen inte så mycket att säga. Mitt golv är en "floordrobe", mina lakan är NÄSTAN nytvättade, den svenska kronan är ultra-låg, så jag passade på att dra in lite cash på en väl tajmad överföring, jag älskar min Kerstin, ska hem till värmland en sväng i mars och jag har köpt lite fler filmer än nödvändigt på 3 för 100 rea.




Och så avslutar jag med ett malligt men ack så befogat "SETT LIVE! SETT LIVE!"

Härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0