Jag hatar min dator

Ibland är livet tufft och ibland går det som en dans på rosor. Ibland är livet som en tuff dans på rosor.
Det vill säga. Jag har det lite både och just nu.
Det bra-iga är att jag har min flickvän på en stenkasts avstånd.
Det som är lite sämre är att jag låter mig påverkas av alla små-problem som egentligen inte är något att oroa sig för.
Men det gör jag ju ändå och då blir jag på dåligt humör. Äsch...egentligen har jag inget att gnälla på. Kände bara för att gnälla lite. Det är smittsamt tror jag bestämt.

Idag är det inflyttningsfest på turbinveien 7. jovars  =)

Straffläggning


Klimpen: "MEN SKJUT DÅ, DIN FULE FAAAN!!!"
Lill-Erik: "Men...men...men jag vet inte om jag är höger- eller vänster-fotad..."

Kommentarer
Postat av: <3

Du får snurra mig imorrn! Jag vill att det ska kittla ordentligt i magen.

2009-02-08 @ 18:30:36
URL: http://stinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0